Dubbel, Fast Olika

Hej Bloggen.
Idag har varit en bra dag :)
Har inte gjort så mycket och det har varit jätteskönt! Var och hälsade på ett par kompisar, sen gick jag hem, stekte pannkakor och spelade Sims 3.

För ett par dagar sen blekte jag mina redan blekgröna toppar.. Blev ett ganska äckligt resultat! Själva färgen då alltså, ser ut som något mögligt, haha! Men det är mest roligt tycker jag. Ska ju ändå färga över snart.
Fixade fram en bild från hur 'fint' det ser ut.


Vilken stil på håret tycker ni bäst om? Höger eller Vänster?
Jag kan själv inte bestämma mig, men är glad att mitt jobb med formen på dem äntligen börjar ge resultat! Har knixat ihop så att flera i luggen blivit tjockare, samt jämnat ut en del runtom öronen, som först var väldigt tjocka och sen smalnade av för mycket. Nu är de jämnfeta :)

<3<3 /Lisa.

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är jättefin i båda två! älskar hur allt går ihop snyggt med sminket och tröjan. YUM!

2010-11-14 @ 22:34:21
URL: http://newbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0