Galleri Dusch

Hej hopp!
Idag hängde jag upp lite grejer i bildhusets egna mini-galleri - Galleri Dusch.
Det brukade vara en dusch förr, men nu är det bara ett litet rum som har vita väggar där en elev varje vecka får hänga upp sånt som denne jobbat med, på skolan eller hemma. Det är ett sätt för en del elever att komma ut lite på marknaden kan man säga, ha sin första utställning osv..





Tyvärr kan jag inte visa alla bilderna...
Det ligger nämligen till såhär;
Nästa vecka ska jag och min klass ha en utställning i Mjölby, på Galleri Kraftverk http://www.gallerikraftverk.se/ ), och jag har målat 3 tavlor till det. En har ni fått se - isbjörnen som håller i ett äpple! Men jag kan inte visa de andra 2 än. Detta för att jag ska ställa upp i en tävling med en utav dem och man får inte publicera bidragen i förväg. Jag har inte bestämt vilken det kommer bli än!
Men så fort jag har gjort det, då ska ni få se den andra. :)

I varje fall fick jag bra feedback på den här lilla utställningen och vi får se vad folk säger imorgon också.

<3<3 /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0