Berliiin, Berliiin~!

Hej Bloggen, nu är jag hemma igen!
Eller ja, jag kom hem igår morse, men det senaste dygnet har jag sovit 19h av 24 möjliga, så ni får ursäkta dålig uppdatering. Och inte hann jag skriva hej då innan jag åkte heller, det var fullt upp!
Men nu är jag tillbaka igen. :)
Ska uppdatera er fullt ut har jag tänkt, men det får bli en Berlin-dag i taget, annars blir ni helt bombade med inlägg! (eheh)
Hur som helst, här kommer ett smakprov :)
Det är Julia ifrån bild-ettan som tagit bilden och på den syns jag, min sambo Christian och tjejerna Anna, Åsa och Matilda ifrån ettan, vi står utanför det ockuperade konstnärshuset Tacheles!
...Det är skönt att vara hemma igen!
<3<3 /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0