Bloggtorka

Hej alla läsarna!
Förlåt att jag inte bloggade igår :(
Det var en väldigt mycket-saker-att-göra-dag, så jag satt knappt vid datorn.
Först ut på morgonen hade jag kroki, steg upp kl. 06 och åkte till skolan. Vi målade av modellen med grässtrån och flytande tusch, skitkul! Låter kanske lite udda, men det var riktigt roligt och jag fick faktiskt mycket beröm :)
Så solade mig lite i glansen där, höhö. I varje fall så åkte jag och Christian hem (han går ju på samma skola), åkte till veterinären och köpte specialmat till katterna, besökte en tobaksaffär och en turkaffär för diverse småsaker!
När vi väl kommit hem käkade vi och efter det satte vi igång med städningen. Tog mig lite vatten över huvudet och upptäckte där nånstans när jag låg på knä i köket och skurade golvet att all energi tagit slut. Så städade snabbt av det sista, väntade på besök från mittin, gick och handlade och stekte sen köttbullar och kokade potatis. Blev skitgott! ^^
Ja sen bakade jag bullar inför Kafferepet vi ska hålla i idag. Och stickade lite på en handväska som jag måste få klar innan resan till Berlin på måndag.
Så summan är den att det är mycket att göra inför Berlin!!
Nu ska jag gå och handla gott knäckebröd till de som inte bara vill äta bullar till kaffet... :)
<3<3 /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0