Chili

Var vi på HagebyC för att handla på Willys och köpa en ram på Panduro
Men så har de en helt awesome ny liten matbutik på nedre plan I HC nu
som är sån där utländsk mat
Fast samlat från alla möjliga länder
och så är det beskrivningar på vad allting är - skitbra juu
Så hittade jag en liten ask med såna där mini-peppar... Som ser ut som små chilisar
Kunde inte motstå så vi köpte den.. Ah så när vi gick därifrån skulle jag prova hur stark en sån där liten peppar var
Så jag bet av en liten liten spets bara och tuggade på
Den smakade grön paprika men det var inte mer än så liksom
Så jag tänkte "dumt att slänga hela den här nu, jag tar en bit till!"
Så bet jag av in till typ hälften
SEN DOG JAG!!!
FYFAAAN
Annica säger:
HAHAHHAHA lilla gumman då  Vet du inte att smaken kommer efter några sekunder med vissa pepparsorter?
Vasily säger:
Joooooo men jag trodde det var luuugnt haha
Annica säger:
Hur lång tid tog det innan du blev av med smaken?
Vasily säger:
Så jag typ.. aahh!!! gjorde fula miner och viftade med tungan i luften för att kyla den!
Typ en kvart o_o
Spottade ut biten på golvet inne i HC   sen gick jag och drägglade typ samtidigt som jag hostade och nästan tappade känseln i tungan haha
Igår var vi på Hageby Centrum för att handla på Willys och köpa en ram på Panduro. Men så har de en helt awesome ny liten matbutik, som har utländsk mat, samlat från alla möjliga länder med beskrivningar på vad allting är för nåt. Så att man vet vad det är man handlar.
Men så hittade jag en liten ask med såna där mini-peppar... Som ser ut som små chilisar. Kunde inte motstå så vi köpte den..
Så när vi gick därifrån skulle jag prova hur stark en sån där liten peppar var, bet av en liten liten spets bara och tuggade på.  Den smakade grön paprika men det var inte mer än så liksom, så jag tänkte "dumt att slänga hela den här nu, jag tar en bit till!".  Så bet jag av in till typ hälften.
....
SEN DOG JAG!!!
aahh!!! Jag gjorde fula miner och viftade med tungan i luften för att kyla den!
Spottade ut biten på golvet inne i HC >.<
Sen gick jag och drägglade typ samtidigt som jag hostade och nästan tappade känseln i tungan haha!
Hemsk historia va? Men det var så rolig händelse att jag inte kunde låta bli att asgarva samtidigt ändå..
<3<3 /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0