Dreadlocks med förlängning

Hej Bloggen.
Nästan hela helgen (det känns åtminstone som hela) har jag ägnat mig åt en hårkund som kom hit ifrån Borås.
Robin heter han och är i samma ålder som jag och Christian.
Sagt och gjort påbörjade vi jobbet igår vid 14-tiden. Tog en paus för mat runt 18 och höll sen på till 23. Med lite uppehåll, små korta raster.
Idag morse fortsatte vi, gick upp 09:20 idag, värsta rekordet för mig!
Sen kunde jag skicka iväg Robin med 13:10-bussen till Borås. :)
Här kommer bilder ifrån arbetet och processen.
Robin före och Robin med 1 färdig dread.
Under tiden.
- Och färdigt!
Cirka 10 timmars arbete! Det gick väldigt snabbt faktiskt. Jag är nöjd och det är han också, sa han i alla fall, haha.
Håret vi har använt heter Bohyme Euro Remi och är Afrocare.com's finaste människohår. 45cm långt var löshåret, men vi klippte av en bit av det.
<3<3 /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0