Frukost

God morgon!
Jag sitter här och glor smått apatiskt in i skärmen.
Ibland är det bara så himla svårt att äta frukost om morgonarna.
Vet inte hur jag ska göra... Antar att jag får tvinga i mig lite yoghurt och nån macka eller så.
Jaja.
Idag har jag BK på morgonen och det innebär att jag ska ha Måleri.
Ska börja på tavlan till skissen jag visade häromdagen.
Sen på eftermiddagen har jag Ateljétid och lär väl stanna kvar och måla på tavlan,
alt. jobba lite i keramiken.
I tisdags började jag nämligen på ett par söta isbjörnar och har tänkt göra rådjur med. :)
Ska fota av de 2 jag gjort hittills och visa er!
De är tänkta att bli brända och sen ska jag rakuglasera dem.
Att rakubränna är en väldigt speciell metod som jag ska visa er framöver tänkte jag!
Nu har jag skamlöst snott en bild från nätet på en rakubränd katt i lera,
han ser ut såhär!
Inte riktigt samma stil som en vanlig tallrik, va? :)
<3<3 /Lisa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

How do you like it on your t-shirt?



-Bara så att du vet om du tyckte om mina tröjor så får du mer än gärna beställa en.



M.v.h K.S

2010-10-14 @ 11:18:35
URL: http://kscollection.blogg.se/
Postat av: Annicat

Men gud vad söt katten var. En sån skulle jag vilja ha hemma!:O

2010-10-14 @ 15:36:35
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0