Kaffe!

Okej så på sistone har jag gett mig tusan på att börja dricka kaffe. Vuxenpoäng and all that.
Trevligt att kunna utföra denna sociala grej, liksom.
Jag tänkte att det inte skulle bli jättesvårt med tanke på att jag gillar kaffechoklad och kaffeglass.
Det är ju åtminstone en start.
När jag var på stan med min bästis så föreslog jag att vi skulle ta en fika. Hon sa att hon mest ville ha en kopp te - det var lite då idén föddes. Då bad jag att få det mesigaste de hade inom kaffe, det fick då bli en vaniljlatte. ^^
Den var riktigt god! Så det blev en till några dagar senare och till sist en kopp vanligt kaffe med mjölk hos några kompisar.
Men! Häromdagen kom Christian hem med en överraskning - han hade gått och köpt en kaffebryggare, awesome!
Så nu står den här skönheten på vår köksbänk och glänser. :) Rätt gott kaffe blir det också! (Har inte vant mig helt och hållet än)
<3<3 /Lisa.

Kommentarer
Postat av: Annicat

Men dricker Christian kaffe då? Trodde han tyckte det var äckligt. Gulligt att han gick och köpte en bryggare:)

2010-10-16 @ 01:32:43
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0