Ljuvlig frukost

Godmorgon Bloggen!
Visst är klockan 10 ett utmärkt klockslag att vakna på? Då har man fått lite sovmorgon, men samtidigt inte sovit bort hela dagen. Klockan 12 på helger är också en bra tid. Jag går ju annars upp klockan 6 när jag ska till skolan.
Hur som haver så klädde jag på mig och traskade till ICA innan frukosten. Riktigt fint väder ute, sådär så man blir lite gladare i själen liksom. Klarblå hösthimmel utan moln, starkt morgonljus och riktigt kylig, frisk luft!
Köpte ingredienser till en frukost-fruktsallad :) Det är supergott att trycka i sig fruktsallad till frukost och enligt Paulún är det riktigt nyttigt och bra också! Det är klart det är det, men ja... Han säger ju bra saker med, haha.
Men jag vet inte? Jag råkade skära upp alldeles för mycket äpplen den här gången, men så fort jag ätit bort en del kan jag ha i annat med.
Min fruktsallad innehåller äpple, banan, päron, (svenska!!) jordgubbar och vattenmelon!
Till det hade jag något mörkt bröd med ost och mortadella på. Och så ett glas apelsinjuice med.
Supergott!
(Ja, jag äter framför datorn, höhö)
<3<3 /Lisa.

Kommentarer
Postat av: luffi

Goo midda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 11:55:50
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0