"Miners emerge one by one"

Ett hett tips är att spana in http://cnn.com/ där man live kan se när de instängda gruvarbetarna i Chile, en efter en nu blir räddade.
Jag låg vaken inatt till 04-tiden och glodde på det direkt på TV, mycket intressant.
Tyvärr somnade jag nån timme innan de började rädda folk :/ Men när jag vaknade hade 6 nått mark igen och jag har fortsatt kolla lite sporadiskt under dagen.
På hemsidan kan du alltså se streamat direkt konstant, medan om du slår på TV:n är det nyhetsankare och journalister som guidar dig igenom det som händer, med avbrott för korta reklamer och inslag.
Glöm inte att det är viktigt att hänga med om vad som händer i världen!
<3<3 /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0