Angående SD..

Här i en blogg, som knappt fått 10 inlägg än, tänker jag yppa mig lite om SD. Min syn på partiet och dess väljare.
Jag vet att jag säkerligen kommer ha "fel" på flera ställen, men det är alltså min syn på SD och den har de själva gett mig. Man kan säga att det är deras eget fel att jag, och många andra, tycker såhär.
Sverigedemokraterna står för att homosexuella inte ska få; gifta sig, adoptera eller insemineras.
Sverigedemokraterna står för att minska invandringen drastiskt samt ge de invandrade allmänt sämre levnadsvillkor. De är främlingsfientliga och vill nå samma nivåer på den biten som Danmark idag har. Många som röstat på SD nämner Finland som exempel, "Ni kallar ju inte Finland för rasister och de har bara 1% invandrare!!"
Ok I see your point, men det är heller inte särskilt många som kallar er för rasister eller nazister. Vi kallar er för främlingsfientliga och det är något ni själva har benämnt er som. Inte vi andra.
Sverigedemokraterna står för minskad skatt inom bensinen, alkoholen och tobaken. Vad gynnar det? Ja, det säger sig ju själv.

De står för den svenska "kärnfamiljen" som ska göra jävligt svenska saker som att supa skallen av sig och kunna bo ostörda i Skåne.

Värt att slösa bort sin röst på en sån ovärd sak.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0