Vallokalen

Igår var jag och Jennipher hos några gemensamma vänner för att flytta in dem i deras lägenhet. Dvs. inflyttningsfest.
Det var väldigt lugnt och vi satt mest och snackade skit och drack jäger. Helt okej alltså.
Nu ska jag ta mig ner till Netto för att inhandla COLA!! (bakiscola, utan att vara bakis, höhö) och se om de har nån sån där god Uncle Ben's-sås. I såna fall ska jag laga wok med kyckling, thaiwok och äggnudlar ikväll. :) Supergott!
Klockan börjar dock dra ihop sig till 17 och då är det dags för mig att traska ner till vallokalen jag ska jobba i imorgon. Vi ska nämligen ställa den iordning, få upp skärmar, lägga ut lappar, fixa med bord osv. Och inte glömma bort pennan bakom skärmen! haha.
Nåväl. Vi hörs kanske senare!
<3

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Du är nu med och tävlar om att bli dagens blogg, tävlingen avslutas ikväll vid 8 tiden! Tack för att du är med sötis! :*

2010-09-18 @ 20:12:43
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0